تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال غیبت ستارگان بارسا برابر لاکرونیا

کد خبر: ۴۹۶۱۵۳

۱۱۱۴  بازدید

به احتمال فراوان نیمار و رافینیا دیدار فردا شب بارسلونا برابر لاکرونیا را از دست خواهند داد.​​​​​​​

ورزش سه: به احتمال فراوان نیمار و رافینیا دیدار فردا شب بارسلونا برابر لاکرونیا را از دست خواهند داد.​​​​​​​

 فردا شب بارسلونا در ریازور مهمان لاکرونیا است و احتمالا رافینیا و نیمار به این دیدار نمی رسند.

نیمار که در دیدار چهارشنبه شب بارسلونا برابر پاری سن ژرمن نمایش فوق العاده ای داشت و یکی از عوامل اصلی صعود آبی اناری ها به دور بعدی بود، در آخرین جلسه تمرینی قبل از دیدار برابر لاکرونیا غایب بود و بعید است در ترکیب اصلی انریکه جای داشته باشد.

احتمال غیبت ستارگان بارسا برابر لاکرونیا

همچنین رافینیا که در اواخر بازی برابر پاری سن ژرمن جای خود را به سرخی روبرتو، ناجی بارسا در دقایق پایانی داد، به علت شرایط نامساعد جسمی دیگر غایب بارسا در این دیدار خواهد بود.

بارسلونا در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر قرار دارد و می خواهد با غلبه بر لاکرونیا، روند فوق العاده هفته های اخیر را حفظ کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال غیبت ستارگان بارسا برابر لاکرونیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..