تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیپور - طارمی؛ چه کسی آکروباتیک‌تر است

کد خبر: ۴۹۶۱۵۱

۲۲۷۵  بازدید

مهاجمان پرسپولیس در تمرین امروز تلاش زیادی برای به ثمر نشاندن ضربات آکروباتیک خود داشتند.

ورزش سه: مهاجمان پرسپولیس در تمرین امروز تلاش زیادی برای به ثمر نشاندن ضربات آکروباتیک خود داشتند.

مهدی طارمی که در هفته های اخیر تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل با ضربات آکروباتیک و نمایشی داشته، همچنان در تمرینات روی این بخش تمرکز کرده است. البته او این روزها یک رقیب جدی نیز پیدا کرده است و علی علیپور نیز به دنبال زدن ضربات نمایشی و آکروباتیک بود. ضرباتی که مسلما ثبت آنها در بازی های رسمی سخت تر از تمرینات به نظر می رسد و باید دید از بین طارمی و علیپور در نهایت کدامیک موفق خواهد شد این ضربه زیبا را با گل به نام خود کند.

علیپور - طارمی؛ چه کسی آکروباتیک‌تر است علیپور - طارمی؛ چه کسی آکروباتیک‌تر است علیپور - طارمی؛ چه کسی آکروباتیک‌تر است علیپور - طارمی؛ چه کسی آکروباتیک‌تر است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیپور - طارمی؛ چه کسی آکروباتیک‌تر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..