تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت بد دهنی کودکان، راه های مقابله

برخی صفات رفتاری کودکان خوب و قابل تحسین است و برخی دیگر موجبات نگرانی شما را فراهم می‌آورد.

این مشکلات رفتاری ریشه و علت‌های مختلفی دارد که والدین بایستی از آن آگاهی داشته تا بتوانند برخورد درستی با آن بکنند. از این رو، در ادامه به معرفی رفتار بد دهنی کودکان و راه‌های درمان این مشکل رفتاری خواهیم پرداخت. برخی صفات رفتاری کودکان خوب و قابل تحسین است و برخی دیگر موجبات نگرانی شما را فراهم می‌آورد. مشکلات رفتاری شایع، کم و بیش در همه کودکان دیده می‌شود. از بداخلاقی و پرخاشگری گرفته تا دست در بینی کردن. اما اگر شما دلایل این رفتارهای کودکان را بدانید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را کنترل کنید. کودکتان ممکن است در یک محیط آرام یک عبارت بسیار بد را فریاد بزند. این رفتار، رفتار شایعی است که اتفاق می‌افتد. اما اگر با دقت فکر کنید، متوجه می‌شوید که کودکتان کلمات و عباراتی را می‌گوید که در اطرافش شنیده باشد. اگر شما به این رفتار کودکتان بخندید و یا آن را برای دیگران بیان کنید، کودکتان فکر می‌کند که بد دهنی کار خوبی است و با این کار در مرکز توجه قرار می‌گیرد. هنگامی که کودکتان بد دهنی می‌کند، به اطرافش نگاه کنید و ببینید که وی از چه کسی بد دهنی را یاد گرفته است.

دلیل بد دهنی کردن کودکان

با بزرگ شدن کودکان، دایره واژگان آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. بنابراین کودکتان تمایل دارند که هر چیزی را که می‌شنوند، تکرار کنند، حتی عبارات بد را. به یاد داشته باشید که کودکتان تقریباً هر چیزی را که می‌شنود، یاد می گیرد. یک ناسزا در مجموعه تلویزیونی، یک توهین در جاده، یک کلمه جدیدی که دوستش یاد گرفته است و....

واکنش مناسب در مقابل بد دهنی کودکان

بیش از حد واکنش نشان ندهید، چرا که کودکتان تحریک خواهد شد. شما می‌توانید از زیاده روی بیشتر کودکتان با گفتن عبارت «ما را ببخشید» اجتناب کنید. پس از آن به کودکتان بگویید که هیچ کس نباید از چنین کلماتی استفاده کند. این رفتار بدی است. اگر شما بخندید و یا علاقه نشان دهید، این رفتار به رفتار مورد علاقه کودکتان تبدیل می‌شود. بهترین روش این است که یک چهره بی‌احساس از خود نشان دهید، احترام گذاشتن را به او آموزش دهید و هرگز به وی اجازه ندهید که برای به دست آوردن چیزهای مورد علاقه‌اش، ناسزا بگوید. از همه مهم‌تر این که، هنگامی که شما صحبت می‌کنید، او به دهان شما نگاه می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت بد دهنی کودکان، راه های مقابله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..