تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر برهنه تفنگداران زن!/ چالش جدید پنتاگون

پنتاگون روز جمعه با یک رسوایی نوظهور مواجه شد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛پنتاگون روز جمعه با رسوایی جدیدی مبنی بر انتشار عکسهای نظامیان زن مواجه شد. به ظاهر این عکسها بدون رضایت آنها، بوسیله همکاران مذکرشان در شبکه های اجتماعی خصوصی منتشر شده است.

 

  تفنگدار تصاویر برهنه تفنگداران زن!/ چالش جدید پنتاگون

خبرگزاری فرانسه در این گزارش نوشت، ژنرال رابرت نِـلِر، فرمانده «سپاه تفنگداران دریایی» زمانی که بین اعضای نیروی نخبه خود حضور یافت درباره این موضوع و اینکه چگونه با آن برخورد کند، دستپاچه و مردد بود.

 

 

او در کنفرانس خبری پنتاگون گفت: "من با این نسل به چالش کشیده شدم".

 

 

وي افزود : "من از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنم، شاید این اشتباه من باشد".

 

 

نلر خاطرنشان کرد براساس اطلاعات موجود کمتر از ده نفر از تفنگداران زن در این قضیه بعنوان قربانی شناخته شدند اما " ما هر کس دیگری را که شامل این رسوایی میشود تشویق می کنیم که پا پیش گذارند".

 

 

این رسوایی در تعطیلات آخر هفته با انتشار تصاویر افسران زن برهنه رقم خورد. در این رسوایی مراحل مختلف برهنه شدن زنان تفنگدار دریایی در یک گروه خصوصی در فیسبوک با نام "مارینز یونایتد" منتشر شد. عضویت در این گروه محدود به تفنگداران فعلی و قدیمی است اما این گروه پیش از تعطیل شدن تقریبا 30 هزار نفر عضو داشت.

 

 

این خبر اولین بار در گروه خبری «وار هوس» که بوسیله توماس برنان، کهنه تفنگدار آمریکایی اداره می گردد، منتشر شد. در این گروه خبری آمده است، برخی از تصاویر بطور مخفیانه گرفته شده و برخی دیگر توسط خود زنان تفنگدار گرفته شده اما بدون رضایتشان به اشتراک گذاشته شده است.

منبع:العالم

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر برهنه تفنگداران زن!/ چالش جدید پنتاگون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..