تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع خطر حمله تروریستی به نیروگاه اتمی اروپا با هواپیما

رفع خطر حمله تروریستی به نیروگاه اتمی اروپا با هواپیما

در پی قطع ارتباط 20 دقیقه ای با یک هواپیمای مسافربری، پنج نيروگاه اتمى در آلمان تخليه شدند.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نوشته نشریه اشپیگل، قطع ٢٢ دقيقه اى ارتباط ماهواره اى با يك هواپيماى مسافربرى، تخلیۀ کامل پنج نيروگاه اتمى در شمال آلمان را در پی داشت.

 

خلبان اين هواپيمايى خطوط هوايى هند هنگام پرواز به سوی لندن، در آسمان مجارستان از پاسخ به برج مراقبت خوددارى كرد. به همين دليل براى جلوگيرى از اقدامات تروريستى احتمالی، دو جت نيروى هوايى جمهورى چك به استقبال بوئينگ مسافربرى رفتند و در مرز هوايى آلمان، نيروى هوايى این کشور این ماموريت را به عهده گرفت.

 

در نهايت مشخص شد كه اين هواپيماى هندى به دليل مشكلات در سيستم مخابراتى خود ارتباطش را با زمين از دست داده بود و در آخر به سلامت در فرودگاه لندن به زمين نشست.

 

العالم/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع خطر حمله تروریستی به نیروگاه اتمی اروپا با هواپیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..