تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه نقل و انتقالاتی برانکو برای فصل بعد پرسپولیس

برنامه نقل و انتقالاتی برانکو برای فصل بعد پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس هنوز لیست خرید خود را برای فصل آینده به مسئولان این تیم نداده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مسئولان پرسپولیس در صدد هستند این تیم را برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر هم آماده کنند. از این رو طبق تصمیم برانکو ایوانکوویچ با چند بازیکن کلیدی خود نظیر بیرانوند، محمد انصاری و سید جلال حسینی تمدید قرارداد انجام دادند.

هیئت مدیره پرسپولیس هنوز نتوانسته اند لیست جذب بازیکن مورد نظر برانکو را از سرمربی کروات پرسپولیس بگیرند. از قرار معلوم برانکو ایوانکوویچ هنوز لیستی را به باشگاه نداده است.

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد پس از تعطیلات نوروز جلسه ای را با مدیران پرسپولیس تشکیل داده و پس از آن لیست مد نظرش را به باشگاه ارایه کند.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه نقل و انتقالاتی برانکو برای فصل بعد پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..