تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف برنج با این خوراکی فراموشی و تنبلی می آورد!

یکی از اشتباهات مردم این است که برنج را همراه با ماست مصرف می کنند که خود موجب افزایش سردی و تری مغز می شود، غلبه بلغم در مغز موجب فراموشی, سستی و تنبلی می شود.

- رطوبت و غلبه سردی در مغز موجب سستی و تنبلی مغز می شود، همچنین موجب کندی ذهن و کدورت حواس می شود و شخص را کودن و ابله می کند.

ــ باید دانست که هر چقدر رطوبت و بلغم در سر و مغز بیشتر افزایش پیدا کند به همان میزان تیزهوشی و قوه ادراک کاهش پیدا می کند؛ فرد دچار فراموشی می شود، البته در این نوع از فراموشی فرد احساس سنگینی در سر و ترشحات بینی دارد.

ــ افزایش رطوبت در سر موجب سرگیجه، تشنج، سکته و صرع می شود که رفع غلبه رطوبت در مغز به بهبودی کمک می کند.

ــ مصرف بعضی از غذاها خود موجب افزایش رطوبت و بلغم در بدن می شود که غذاهای با طبع سرد و تر نامیده می شود.

ــ یکی از اشتباهات مردم این است که برنج را همراه با ماست مصرف می کنند که خود موجب افزایش سردی و تری مغز می شود.

ــ اشخاصی که طبیعتی سرد و تر و مزاج بلغمی دارند یا دچار غلبه بلغم در بدن هستند, باید از خوردن غذاهای سرد و تر پرهیز کنند چرا که مصرف این غذاها به افزایش سردی و تری کمک می کند.

ــ مصرف دم کرده استخودوس به پاکسازی مغز کمک می کند, استخودوس مغز را گرم کرده, حزن و اندوه و کدورت را از مغز از بین می برد.

ــ از همین رو است که استوخدوس را جاروی دماغ یا مغز می نامند، زیرا رطوبت مغز را از بین برده و موجب نشاط افراد می شود، همچنین حافظه را قوت داده و ذهن را روشن می کند.


کلید واژه ها: افزایش - رطوبت - مصرف - برنج - همراه - ماست - مردم - پاکسازی - خوراکی - احساس - خوردن - میزان - حافظه - کاهش - بینی - ابله - سکته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف برنج با این خوراکی فراموشی و تنبلی می آورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..