تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار معاون امور استان های صدا و سیما با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی

دیدار معاون امور استان های صدا و سیما با نماینده ولی فقیه در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در این دیدار آیت الله سید احمد علم الهدی از تحول در شبکه استانی خراسان رضوی در دوره مدیریتی مدیر کل جدید صدا و سیمای خراسان رضوی تقدیر کرد.
امام جمعه مشهد با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و موضوع اقتصاد مقاومتی، خواستار توجه بیشتر رسانه ملی به مشکلات اقتصادی مردم و کسبه و نیز تقویت و ترویج اقتصاد مقاومتی در جامعه شد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بر رسالت رسانه ملی در این زمینه با موضوع بصیرت افزایی تاکید کرد.

معاون امور استان های صدا و سیما نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت های صدا و سیما گفت: رادیو زیارت به مرکزیت مشهد با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ارتقای فرهنگ زیارت  بین مردم و معرفی اماکن زیارتی کشور در بهار ۹۶ رسما افتتاح خواهد شد.
علی دارابی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات در رسانه ملی ، تبیین و عملیاتی کردن گفتمان امام و رهبری و حضور حداکثری مردم را مبنای کار رسانه ملی در انتخابات پیش رو عنوان کرد.
وی همچنین از راه اندازی شبکه ایران کالا در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین ساخت سریال گوهرشاد خاتون توسط مرکزسیمای استان ها خبرداد.
انتهای پیام// ا ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار معاون امور استان های صدا و سیما با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..