تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان خراسان رضوی

پایان مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت:در اين مسابقات 35 دوچرخه سوارپيشكسوت هيئت دوچرخه سواري استان خراسان رضوي در دو رشته سرعت و استقامت با يكديگر به رقابت پرداختند
روز بهان افزود: رقابتهای رشته سرعت در مسیری بطول 9 كيلومتر و رشته استقامت در مسیری بطول30 كيلومتري در محور باغ نشاط تا سد بار فيروزه برگزار شد و در پایان به افراد برتر رده های سنی 30 تا 60 سال جوائزی اهدا شد.
این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هشتمین سالروز تاسیس شهرستان فیروزه و یادمان شهدای آتش نشان پلاسکو در این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام // ا ه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..