تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزشگاه‌های آزاد هنری سازمان‌دهی می‌شوند

ساعت: 19:57 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1056685

فاروج-راه فاروج-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج در بازدید از آموزشگاه‌های آزاد هنری شهرستان گفت: آموزشگاه‌های آزاد هنری در شهرستان با توجه به فعالیت‌ها و رعایت قوانین ساماندهی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ جواد نظری گفت: به مراکز فرهنگی هنری غیرفعال و مراکزی که تاکنون نسبت به تمدید مجوز و رفع ایرادات اقدام ننموده‌اند اخطاریه ارسال‌شده است.
نظری با اشاره به حضور کارشناس بازرسی آموزشگاه‌های آزاد هنری استان در این بازدید خاطرنشان کرد: پس از مهلت داده‌شده به این مراکز، در صورت عدم همکاری برابر قوانین و مقررات مراکز فرهنگی هنری نسبت به لغو مجوز اقدام خواهد شد.
وی در پایان افزود: بازدید از مراکز فرهنگی هنری و آموزشی جهت نظارت بهتر و همچنین بررسی و رفع مشکلات آن‌ها در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.


در پایان این بازدیدها از یکی از آموزشگاه‌های هنری فعال شهرستان تقدیر شد.
 

پایان خبر/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزشگاه‌های آزاد هنری سازمان‌دهی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..