تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بروجرد/صدای اعتراض کارگران را کسی می شنود؟

ساعت: 19:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1061407

عصر امروز کارگران شهرداری بروجرد همچنان نسبت به حقوق معوقه و عیدی تجمع کردند به طوری که تعداد کارگران در تجمع آنقدر زیاد بود که تردد در خیابان بهار مختل شد اما هیچ کسی به تجمع آنها توجهی نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد تجمع کارگران شهرداری بروجرد صبح امروز شنبه در مقابل شورای شهر انجام شد، کارگرانی که در این واپسین روزهای سال 95 سعی می کنند تا حقوق های معوقه خود را دریافت کنند اما متاسفانه تا کنون شهردار و شورای شهر به این موضوع توجهی نکرده اند.


تجمع صبح امروز با صدها نفر آغاز شد و قرار بود عصر امروز جلسه ای برگزار شود که در این جلسه با 6 رای مخالف و 6 رای موافق به ابقای شهردار رای دادند اما با هفت رای انحلال صورت گرفت.


عصر امروز از ساعت 4 بعد از ظهر تا کنون کارگران شهرداری در مقابل شهرداری تجمع کرده و تعداد کارگران به حدی زیاد بود که منجر به بسته شدن یک لاین خیابان بهار شد اما متاسفانه به این اعتراضات و تجمعات توجهی نشد.


"ناصر مرادی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: در راستای این تجمعات نه شهردار و نه رئیس شورای شهر در بین کارگران حاضر نشدند و با آنها صحبت نکردند.


وی اضافه کرد: تعدادی از افراد شورا با برکناری شهردار موافق نیستند به طوری که انگار اصلا مشکلی در شهرداری بروجرد وجود ندارد.


به گفته وی کارگران صبح امروز مقابل شورا، عصر امروز مقابل شهرداری تجمع کرده و هشدار داه اند تا زمانی که حقوق های معوقه آنها پرداخت نشود، دست از تجمع برنمی دارند.


"محمد رضا معظمی" رئیس شورای شهر بروجرد به بازتاب بروجرد گفت: برای این که حقوق کارگران تا پایان مهر ماه و عیدی آنها پرداخت شود حدود 2 و نیم میلیارد تومان پول نیاز است.


وی اضافه کرد: در حال حاضر پول نقدی در دست نداریم اما قرار است مبلغی حدود یک میلیارد تومان از ارزش افزوده که به زودی در اختیار ما قرار می گیرد را به جای حقوق معوقه و عیدی بخشی از کارگران پرداخت کنیم.


به گفته وی پیش بینی می کنیم حقوق تا پایان مهر و عیدی را بتوانیم تا پایان سال پرداخت کنیم اما اگر نتوانستیم این امر را محقق کنیم و حقوق و عیدی پرداخت کنیم، از کارگران شهرداری عذرخواهی می کنیم.


به گزارش بازتاب بروجرد روزهای باقیمانده اسفند به سرعت در حال گذر است، آیا شهرداری می تواند حقوق معوقه و عیدی کارگران خود را پرداخت کند؟


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بروجرد/صدای اعتراض کارگران را کسی می شنود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..