تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی لایحه بودجه سال 96 در شورای نگهبان آغاز شده است/ زمان اتمام بررسی مشخص نیست

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره بررسی لایحه بودجه سال 96 درشورای نگهبان و اینکه آیا این لایحه در موعد

مقرر برای ابلاغ به مجلس شورای اسلامی آماده خواهد شد، اظهارکرد: متاسفانه لایحه بودجه سال 96 دیر هنگام به دست شورای نگهبان برای بررسی ارسال شد.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان درحال حاضر با تمام تلاش و جدیت در جهت بررسی لایحه بودجه سال 96 وارد عمل شده است.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: ما تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم لایحه بودجه سال 96 را با توجه به ابعاد گسترده آن مورد بررسی قرار دهیم اما اینکه چه زمانی این بررسی به اتمام می رسد مشخص نیست.

کدخدایی خاطر نشان کرد: متاسفانه مجلس در ارسال بوجه سال 96 به شورای نگهبان تاخیر داشت از این رو تبع این روند موجب تأخیر در روند بررسی های شورای نگهبان خواهد شد اما ما در این راستا تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست و نسبت به انجام وظایف خود وارد عمل می شویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی لایحه بودجه سال 96 در شورای نگهبان آغاز شده است/ زمان اتمام بررسی مشخص نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..