تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الریان با 5 ملی‌پوش مقابل پرسپولیس

کد خبر: ۴۹۶۱۲۱

۲۷۹  بازدید

ورزش سه: تیم فوتبال الریان قطر در شرایطی پا به دیدار برابر پرسپولیس خواهد گذاشت که 5 ملی پوش در ترکیب این تیم حضور دارند.

پرسپولیس در سومین و آخرین دیدار مرحله رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه   D باید در کشور قطر به مصاف الریانی برود که 5 ملی پوش دارد و رتبه سوم جدول لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص داده است.

1-  عمر الباری

گلر ملی پوش تیم الریان در این فصل یکی از شاگردان کلیدی مایکل لادروپ بوده است و در 20 بازی در لیگ به میدان رفته است.

2-  رودریگو تاباتا

خطرناک ترین بازیکن حال حاضر تیم الریان تاباتا است که اصلیتی برزیلی دارد ولی ملیت قطری را برای خود برگزیده است. این بازیکن علیرغم اینکه در پست هافبک تهاجمی به بازی گرفته می شود، تاکنون 21 بار برای تیمش در لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و 13 گل هم به ثمر رسانده است. تاباتا در تیم ملی قطر نیز 13 بار به میدان رفته و 3 بار هم گلزنی کرده است.

3-  سپاستین سوریا

سوریا 20 بار در این فصل برای الریان به میدان رفته و 5 گل هم به ثمر رسانده است.این بازیکن اروگوئه ای 120 بازی ملی برای قطر انجام داده و 40 گل هم برای عنابی ها به ثمر رسانده است.

4-  احمد  علاءالدین

مهاجم تیم ملی قطر و باشگاه الریان در این فصل 19 بار برای تیمش در لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و فقط یکبار گلزنی کرده است. آمار این بازیکن در تیم ملی قطر 35 بازی و 4 گل است.

ضمن اینکه عبدالحمید الدیری بازیکن ملی پوش رده های تیم امید قطر به شمار می رود که این شانس را دارد در مقابل پرسپولیس توسط لادروپ به کار گرفته شود. این بازیکن که در پست هافبک به میدان می رود در این فصل 10 بار راهی میدان شده و 3 بار هم گلزنی کرده است.

این در شرایطی است که اگر کارلوس کی روش به روند قبلی خود برای دعوت از بازیکنان به تیم ملی ادامه دهد، سرخپوشان پایتخت با 9 ملی پوش به مصاف حریف قطری خود خواهند رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الریان با 5 ملی‌پوش مقابل پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..