تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ بیش از ۵ هزار نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال گذشته/ ضربه به سر بیشترین علت فوت

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در پنج سال گذشته به استثنای سال 92، آمار تلفات حوادث رانندگی ایام نوروز (از 25 اسفند تا 15 فروردین سال بعد) با سیر نزولی مواجه بوده و در سال‌های 94 و 95 به کمتر از هزار نفر رسیده است. همچنین به طور کلی بیش از پنج هزار نفر در تصادفات نوروزی پنج سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین بر اساس آمارهای موجود در نوروز سال جاری 964 و در نوروز سال گذشته 968 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که در هر دو سال، استان فارس بیشترین آمار تلفات را در بر گرفته است، همچنین نوروز سال جاری کمترین تلفات حوادث رانندگی در استان ایلام و در نوروز سال گذشته در اردبیل ثبت شده است.

آمار تلفات حوادث رانندگی در نوروز دو سال اخیر نشان می دهد که 70 درصد متوفیان این حوادث مرد بودند و بیش از 50 درصد متوفیان نیز به دلیل ضربه به سر جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش به طور متوسط 6 تا 6.5 درصد تلفات رانندگی در هر سال مربوط به ایام نوروز است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ بیش از ۵ هزار نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال گذشته/ ضربه به سر بیشترین علت فوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..