تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین برند لوازم جانبی در دنیا چیست؟

در بازار گوشی‌های هوشمند، برندها تقریبا شناخته شده هستند و کاربران می‌دانند چه برندهایی چه ویژگی‌هایی دارند، اما بازار لوازم جانبی و برندهای مختلف آن این گونه نیست.

در بازار لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، برندهای لوازم جانبی به واسطه ی قیمت، کیفیت، طراحی، مواد اولیه و سابقه ی فعالیت آن ها شناخته می‌شوند. در بازار ایران اوضاع کمی پیچیده‌تر است و به دلیل عدم وجود نمایندگی‌های رسمی و جولان برندهای چینی، کاربران از برندهای برتر و ارزش واقعی کالا بی‌اطلاعند و به گفته‌های فروشندگان اعتماد می کنند.

برترین برند لوازم جانبی در دنیا

به نظر شما برترین برند لوازم جانبی در دنیا متعلق به چه شرکتی است؟ چطور می‌توان تشخیص داد شرکتی واقعا محصولات با کیفیت و با ارزشی تولید می‌کند؟ اگر به شما بگوییم خود شرکت‌های سازنده‌ی گوشی شما، از یک کمپانی فنلاندی "درخواست" می‌کنند که لوازم جانبی گوشی‌های آن ها را تولید کنند، باور می‌کنید که این کمپانی فنلاندی حتما ویژگی خاصی دارد که اپل و سامسونگ و ... به آن درخواست تولید لوازم جانبی می‌دهند؟

موزو

موزو از فنلاند

بله، کمپانی Mozo فنلاند، جزو معدود برندهایی در جهان است که با کیفیت‌ترین لوازم جانبی دنیا را از با کیفیت‌ترین مواد اولیه‌ای که در طبیعت موجود است تولید می کند و شرکت‌های سازنده‌ی موبایل و تبلت، به این کمپانی فنلاندی درخواست همکاری می دهند.

کمپانی موزو فنلاند که به تازگی رسما وارد ایران شده، برای کمپانی‌های محدود اما مطرحی لوازم جانبی موبایل با کیفیت تولید می‌کند. این امر نیز به دلیل توافقات صورت گرفته میان موزو و دیگر شرکا است.

دسترسی به گوشی‌های جدید، پیش از رونمایی

اما این توافقات شامل بند هایی نیز می شود که موزو را قادر می‌سازد تا پیش از رونمایی از یک محصول، به آن کالا دسترسی داشته باشد و محصولات خود را با دقت فراوان برای آن محصول تولید کند. برای مثال، گوشی گلکسی اس 8، هنوز توسط سامسونگ رونمایی نشده است، اما کمپانی موزو به دلیل اینکه شریک رسمی سامسونگ محسوب می‌شود، به این گوشی دسترسی داشته و محصولات مناسب آن را تولید کرده تا همزمان با رونمایی از گوشی، این محصول نیز رونمایی شود.

موزو

خرید محصولات در ایران

خوشبختانه کمپانی موزو فنلاند، به تازگی و با نام "موزو ایران" رسما به کشورمان وارد شده و محصولات را با همان قیمت‌های جهانی و متناسب با ارزش محصول، در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. ضمن اینکه این شرکت به مناسبت عید باستانی نوروز، تخفیف‌های ویژه‌ای به مدت محدود برای محصولات خود در نظر گرفته است.

برای آشنایی بیش‌تر با محصولات تولید شده موزو و خرید آن، می‌توانید به وب سایت رسمی آن در ایران سر بزنید یا کاتالوگ فارسی محصولات را دانلود کنید:

ورود به وب سایت رسمی موزو در ایران

دانلود کاتالوگ سال 2017 محصولات موزو فنلاند

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین برند لوازم جانبی در دنیا چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..