تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلیه کامل روستای "پتک جلال&am

تخلیه کامل روستای "پتک جلالی" باغملک خوزستان در پی درگیری‌های طایفه‌ای!

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از تخلیه کامل روستای "پتک جلالی" باغملک در پی درگیری‌های طایفه‌ای هفته گذشته خبر داد.

قدرت‌الله دهقان در خصوص آخرین وضعیت امنیتی روستای "پتک جلالی" باغملک در پی درگیری دو طایفه محمدی و موسایی که منجر به کشته شدن 3 نفر شد، گفت:‌ تمام زنان و کودکان به منظور حفظ امنیت و جان آنها از درگیری‌های احتمالی روستای پتک جلالی خارج و در مکان امنی اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: اکنون روستای پتک کاملا تخلیه شده است و بنابراین مدارس این روستا نیز تعطیل هستند.

دهقان با بیان این‌که وضعیت امنیتی روستای پتک جلالی نسبت به سه روز گذشته تغییری نکرده و اتفاق و درگیری جدیدی در این منطقه رخ نداده است، گفت:‌ هم‌اکنون وضعیت این روستا کاملا تحت کنترل است و امنیت بر منطقه حکم‌فرما است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلیه کامل روستای "پتک جلال&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..