تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افروزی: غفور به 4 هفته استراحت نیاز دارد

به گزارش افکارنیوز،

سیامک افروزی با اشاره به وضعیت آسیب‌دیدگی امیر غفور، ستاره ملی‌پوش تیم والیبال پیکان گفت: مچ پای این بازیکن آسیب جدی دیده است اما خوشبختانه شکستگی استخوان ندارد و امید می‌رود که به زودی به وضعیت ایده‌آل برسد.

وی در خصوص مدت زمان لازم برای سلامتی این بازیکن، گفت: با توجه به عکس‌های ام آر آی غفور، پیش‌بینی من این است که این بازیکن به چهار هفته استراحت نیاز دارد و بعد از آن می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.

پزشک تیم والیبال بانک سرمایه درباره شرایط بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان با آسیب دیدگی خیلی جدی روبه‌رو نیستند اما فشار مسابقات بدن‌های بازیکنان را تا حد زیادی خسته کرده است. البته این میزان از خستگی با توجه به اینکه مسابقات در هفته پایانی خود قرار دارد طبیعی است.

افروزی به آسیب دیدگی خفیف سید محمد موسوی اشاره کرد و گفت: این بازیکن هم از ناحیه مچ پا با درد اندکی مواجه است که البته چندان نگران کننده نیست. 

پزشک تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت سلامتی شهرام محمودی گفت: این بازیکن شرایط خوبی ندارد. هم از ناحیه کتف و هم زانو آسیب دیدگی دارد که هنوز به بهبودی کامل نرسیده است. ما او را به سختی به بازی‌های پایانی رساندیم. 

وی ادامه داد: زمان زیادی لازم داریم که بتوانیم این بازیکن را به طور کامل درمان کنیم. منتظر تمام شدن لیگ هستیم زیرا دوره درمانی این بازیکن باید با استراحت توام باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افروزی: غفور به 4 هفته استراحت نیاز دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..