تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یورش نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی

کد خبر: ۴۹۶۱۰۹

۲۰۳۱  بازدید

بیش از 400 شهرک نشین و نظامی رژیم صهیونیستی طی یک هفته گذشته به مسجد مبارک الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری ایرنا: به گزارش روز شنبه پایگاه خبری الیوم السابع، طی یک هفته گذشته 365 شهرک نشین با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی و 50 نفر از عناصر اطلاعاتی این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.


در گزارشی که از سوی شبکه قدس پرس فلسطین منتشر شد، آمده است: در جریان یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی 3 نفر در داخل مسجد و 3 نفر دیگر در سمت دیوار براق بازداشت شدند.


در ماه فوریه گذشته نیز نزدیک به یک هزارو 599 صهیونیست افراطی با حمایت های امنیتی شدید از سوی پلیس رژیم اشغالگر به حریممسجد الاقصی تعرض کردند.


یورش تندروهای یهودی تقریبا همه روزه به حریم مسجد الاقصی و تحت تدابیر شدید امنیتی و حمایت از سوی پلیس اشغالگر صورت می گیرد و اخیرا نیز کنست رژیم صهیونیستی برگزاری مراسم دینی یهودیان در حریم مسجد الاقصی را به تصویب رساند.


همزمان با طرح تقسیم زمانی و مکانی، صهیونیست‌ها تلاش کردند با تصویب قانونی در کنست تولیت مسجد الاقصی را از اردن پس گرفته و خود مدیریت آن را به‌عهده بگیرند.


حفاظت از مسجدالاقصی اکنون در اختیار وزارت اوقاف اردن است ولی کلیدهای باب المغاربه یکی از ورودی های مسجدالاقصی نزد صهیونیست هاست و شهرک نشینان صهیونیست از این در وارد حریم مسجدالاقصی می شوند و اقدام به برگزاری مراسم یهودی در این مکان مقدس می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یورش نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..