تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت محمدرضا حیاتی گوینده خبر + جزییات کامل / عکس و بیوگرافی

همه ما با محمدرضا حیاتی مجری خبر شبکه اول سیما آشنا هستیم؛ این مجری توانای کشورمان از سالها پیش گویندگی خبر را بر عهده دارد و ما خبرهای خوب و بد زادی را با صدای گرم او شنیده ایم. متاسفانه اخیرا خبری مبنی بر فوت محمدرضا حیاتی در فضای مجاز منتشر شده است که شایعه ای بیش نیست و انتشار شایعه درگذشت محمدرضا حیاتی زمینه ناراحتی این هنرمند توانای کشورمان را فراهم کرده است. در این مقاله از پورتال وهاران ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان، بیوگرافی محمدرضا حیاتی و عکس های محمدرضا حیاتی و همسرش را هم گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

خبر درگذشت محمدرضا حیاتی از شایعه تا واقعیت

محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت عرصه خبر گفت: متاسفانه خبری مبنی بر فوت شدن من در شبکه های مجازی در حال گردش است که این موضوع صحت ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه خودم هم این خبر را دیده ام.

حیاتی تصریح کرد: هم اکنون فضای مجازی به گونه ای شده که اگر خبر قابل استنادی هم در آن منتشر شود، خواننده دچار شک و ابهام نسبت به صحت آن خبر می شود.

وی اظهار کرد: به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی تنها در صورتی می توان اعتماد کرد که از کانال و یا سایت معتبری انتشار پیدا کرده باشد.

این گوینده پیشکسوت عرصه خبر یادآور شد:در بسیاری از موارد برای جذب مخاطب در کانال ها هر روز یک چهره ای را یا می کشند و یا راهی بیمارستان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: چنین فضایی دست هر فرد نابابی افتاده که برای جذب مشتری حاضر هستند هر خیانتی را انجام بدهند.

عکس های محمدرضا حیاتی / عکس های همسر محمدرضا حیاتی

درگذشت محمدرضا حیاتی گوینده خبر + جزییات کامل / عکس و بیوگرافی درگذشت محمدرضا حیاتی گوینده خبر + جزییات کامل / عکس و بیوگرافی درگذشت محمدرضا حیاتی گوینده خبر + جزییات کامل / عکس و بیوگرافی درگذشت محمدرضا حیاتی گوینده خبر + جزییات کامل / عکس و بیوگرافی درگذشت محمدرضا حیاتی گوینده خبر + جزییات کامل / عکس و بیوگرافی

بیوگرافی محمدرضا حیاتی مجری خبر

محمدرضا حیاتی متولد ۲۷ دی ۱۳۳۴ در آبادان، یکی از گویندگان قدیمی بخش خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. وی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی است.

حیاتی کار خود را از سال ۱۳۶۰ و از رادیو و در یک برنامهٔ اجتماعی آغاز کرد و مدتی هم در بخش نمایش‌نامه‌های رادیویی فعال بود و درنهایت برای اجرای خبر پذیرفته شد. اولین اجرای خبر را در بخش اخبار ساعت ۱۰ صبح رادیو، با خواندن چند خبر خارجی انجام داد. وی همچنین در برخی برنامه‌های دیگر تلویزیون به‌عنوان مجری حضور داشته‌است. وی تاکنون چندین بار موفق به دریافت جایزهٔ برترین گویندهٔ خبر شبکهٔ جام جم و شبکه‌های داخلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده‌است. حیاتی دارای دو پسر به نام‌های علیرضا و امیر است.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت محمدرضا حیاتی گوینده خبر + جزییات کامل / عکس و بیوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..