تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر هولناک از جنایت رژیم سعودی در غرب یمن+عکس(+18)

به گزارش عمارنامه، جنگنده‌های ائتلاف سعودی، روز جمعه به یک بازار در شهرستان «الخوخه» در استان «الحدیده» حمله کردند و دهها نفر را کشته و زخمی کردند.

الحدیده در ساحل غربی یمن واقع شده است. پیشتر نیز عربستان بارها در این استان به مراکز غیرنظامی و مدنی حمله کرده است. 

خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» گزارش داد: تعداد شهدای کشتار وحشتناک جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی، در بازار شهرستان الخوخه در الحدیده، به 22 نفر رسیده است.

طبق این گزارش، هشت نفر نیز مجروح شده‌اند. اما از آنجا که حال این افراد وخیم است، امکان افزایش تعداد کشته‌ها زیاد است.

عربستان در حملات دو ساله خود به یمن تاکنون مراکز غیرنظامی مانند بیمارستان، مدرسه، سالن مراسم‌ها، منازل مسکونی و مراکز مشابه را بارها بمباران کرده است. 

یک منبع مطلع به خبرگزاری سبأ گفت، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی پس از بمباران بارها در آسمان محل کشتار به پرواز درآمدند و بیم از حملات مکرر، کار امدادرسانی به مجروحان را به تعویق انداخت و همین مسئله نیز سبب کشته شدن مجروحان شد. 

این منبع، سکوت بین‌المللی در قبال بمباران منازل، مدارس و بازارها را خجالت‌آور توصیف کرد و گفت که این نوع حملات (عربستان) لکه ننگی بر پیشانی انسانیت است. 


کشتار هولناک عربستان در بازار شهر خوخه در غرب یمن


کشتار هولناک عربستان در بازار شهر خوخه در غرب یمن


کشتار هولناک عربستان در بازار شهر خوخه در غرب یمن


کشتار هولناک عربستان در بازار شهر خوخه در غرب یمن

 منبع: فارس

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر هولناک از جنایت رژیم سعودی در غرب یمن+عکس(+18)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..