تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواپیماهای عراق برای انتقال قربانیان انفجار دمشق راهی سوریه شدند

هواپیماهای عراق برای انتقال قربانیان انفجار دمشق راهی سوریه شدند

وزیر حمل و نقل عراق دستور داد که هواپیماهای خطوط هوایی این کشور فورا به سوریه اعزام شوند تا قربانیان دو انفجار تروریستی در دمشق را به بغداد منتقل کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از سومریه نیوز، مقامات عراقی برای انتقال پیکر قربانیان و همچنین مجروحان این کشور که در پی انفجار تروریستی در پایتخت سوریه آسیب دیدند، دست به کار شده اند.

 

در همین راستا، «کاظم فنجان الحمامی» وزیر حمل و نقل عراق دستور داد که هواپیماهای خطوط هوایی این کشور فورا به سوریه اعزام شوند تا قربانیان دو انفجار تروریستی در دمشق را به بغداد منتقل کنند.

 

پیش از این وزارت خارجه عراق اعلام کرد که بر اثر وقوع دو انفجار تروریستی در دمشق پایتخت سوریه ۴۰ عراقی جان خود را از دست داده و ۱۲۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

 

گفتنی است، به دنبال وقوع ۲ انفجار در اتوبوس حامل زوار اماکن دینی در نزدیکی مقبره «باب الصغیر» در منطقه باب مصلی واقع در جنوب پایتخت سوریه ۴۰ نفر شهید و ۱۲۰ تَن دیگر زخمی شدند.

 

مهر/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواپیماهای عراق برای انتقال قربانیان انفجار دمشق راهی سوریه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..