تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات نوروزی درمان به بیماران نادر بدون تعطیلی

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، شکیبا پردل با اعلام این مطلب اظهار داشت: مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر در ایام نوروز نیز مانند سایر روزهای سال خدمات پایه پزشکی و تشخیصی را به بیماران نادر و سایر مراجعان ارائه می­‌دهد.

پردل افزود:  این خدمات برای بیماران نادر همچون همیشه رایگان خواهد بود و برای سایر مراجعان نیز در ساعات یک بامداد تا 6 صبح همراه با 30 درصد تخفیف است.

مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر ایران اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌هایی در سال جدید برای غربالگری و مشاوره به مراجعان تدارک دیده شده است که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد؛ ضمن اینکه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بنیاد بیماری‌های نادر ایران در سال جدید با دعوت از بهترین پزشکان و متخصصان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

پردل - پیشگیری از بروز بیماری‌های نادر و داشتن جامعه سالم تر را حق تک تک افراد جامعه دانست و تاکید کرد:رسیدن به هدف والای جامعه سالم در سایه تلاش شبانه روزی همکاران خدوم در این مجموعه میسر خواهد بود و البته همیاری رسانه‌های گروهی به عنوان بازوی توانای بنیاد بیماری‌های نادر تکمیل کننده خدمت رسانی به بیماران و افراد جامعه است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات نوروزی درمان به بیماران نادر بدون تعطیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..