تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکاف وحشتناکی که روی سر پسر 6 ساله وجود دارد! + عکس 14+

پسر بچه هنگامی که به دنبا آمد ترکی کوچک بر روی جمجه اش داشت که به مرور زمان این ترک تبدیل به یک شکاف بزرگ و وحشتناک شد و به راحتی دست یک انسان به درون آن می رود!

شکاف وحشتناک 10 سانتی روی جمجمه پسربچه ی 6 ساله

“پیکترا پوو” با یک شکاف تقریبا سطحی روی جمجمه اش متولد شد اما رشد سریع شکاف به طوری که هر هفته بزرگتر می شد او را به وضعیتی دردناکی دچار کرده است.

شکاف جمجمه

شکاف وحشتناکی که روی سر پسر 6 ساله وجود دارد! + عکس 14+

عکس از پسر بیچاره با شکافی دردناک روی سرش

مادر بزرگ این کودک می گوید:شکاف ایجاد شده در وسط جمجمه “پیکترا” به قدری عمیق است که من به راحتی می توان دستم را داخل آن فرو ببرم.

مادر او در سن 40 سالگی باردار شد و علی رقم هشدارهای پزشک مبنی بر نقص عضو جنین او تلاش کرد تا نوزادش را به دنیا بیاورد که نتیجه تولد نوزادی دچار مشکل دردناک جسمی بود.

به طرز باورنکردنی فاصله ای که بین استخوان های جمجمه وجود دارد خیلی سریع تر از حد انتظار رشد کرد و وضعیت پسربچه روز به روز وخیم تر شد.

او در ادامه گفت :وقتی نوه ام به دنیا آمد یک ترک کوچک روی سرش بود اما پزشکان بدون انکه درمانی انجام دهند او را از بیمارستان مرخص کردند چرا که آنها می گفتند هیچ کاری برای رفع مشکل نوزاد از آنها ساخته نیست.

شکاف وحشتناکی که روی سر پسر 6 ساله وجود دارد! + عکس 14+

شکاف جمجمه و وضعیت دردناک کودک 6 ساله

پیرزن در مورد هشدارهای دوران بارداری گفت :دخترم (مادر پسربچه ) در سه ماهگی برای چکاپ پیش پزشک خود رفت ، آزمایشات و سونوگرافی همه چیز را خوب و طبیعی نشان داده بود اما وقتی در ماه هفتم بارداری چکاپ انجام شد نقص عضو جنین مشخص بود ولی کاری از دست هیچ کس ساخته نبود.

پدر این کودک بعد از مشخص شدن وضعیت او و قبل از تولد آنها را ترک کرد.

تا زمانی که نوه ام 5 ساله بود به نظر می رسید که آب داخل سرش وجود دارد که مدام در حال متورم شدن و بزرگتر شدن است اما در این یک سال اخیر شکاف به وضوح ایجاد شده و هر هفته بزرگتر می شود.

شکاف وحشتناکی که روی سر پسر 6 ساله وجود دارد! + عکس 14+

رنج پسربچه 6 ساله از شکاف جمجمه اش! + عکس 14+



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکاف وحشتناکی که روی سر پسر 6 ساله وجود دارد! + عکس 14+»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..