تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یمنی ها تحرکات سعودی ها و مزدوران آنها را در عسیر ناکام گذاشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: در جریان دفع یورش نظامیان سعودی و مزدوران وابسته به آنها در گذرگاه علب در عسیر شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

این منبع به ناکام ماندن یورشی که با حمایت گسترده بالگردهای آپاچی و جنگنده های سعودی همراه بود در جریان عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن اشاره کرد.

منبع مذکور همچنین به شکست تلاشهای مزدوران وابسته به آل سعود با وجود حمایت گسترده هوایی از آنها در اطراف منطقه نهم در استان صنعا خبر داد و افزود: مزدوران قصد داشتند که از سمت المناره، القتب، وادی عقران و برخی مناطق دیگر تحرکاتی انجام دهند که ناکام ماند.

این در حالی است که جنگنده های سعودی منطقه جبل هیلان در صرواح در استان مآرب را بمباران کردند.

منابع یمنی گزارش دادند: ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع دشمن را در عسیر و نجران هدف قرار دادند. در جیزان نیز یورش مزدوران ناکام ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یمنی ها تحرکات سعودی ها و مزدوران آنها را در عسیر ناکام گذاشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..