تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش فرهنگ میزبانی فردا در مشهد

برگزاری همایش فرهنگ میزبانی فردا در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با اشاره به مشهد به عنوان دومین کلان شهر مذهبی جهان اسلام بیان داشت : بنا داریم به منظور رضایت و رفاه زائران امام رئوف با برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه شهری و استفاده از امکانات و ظرفیت های سازمان های دخیل در امر زیارت از موازی کاری جلوگیری کنیم.

قناویزچی با اشاره به طرح فرهنگ میزبانی افزود: ارتقاء سطح كمي و کیفی سفر زيارتي به مشهد و ارتقاء فرهنگ میزبانی و مهمان‌پذيري در بين مجاوران امام رضا(ع) و استفاده از ظرفيت هاي كم نظير زيارت جهت رونق بخشي به اقتصاد فرهنگ در مشهد مقدس از جمله اهداف این طرح است.
او با اشاره بر سیره و معارف رضوی و تأکید بر تغییر نگرش متقابل زائر و مجاور افزود: با بالا بردن سطح مهارت شهروندان و ارائه راهکارهای موثر در ارائه خدمات بهتر به زائران ،ایجاد روحیه مشارکت در تکریم زائران و افزایش میزان آشنایی و پایبندی به اسلام ناب ، در صدد تقویت روحیه پذیرایی داوطلبانه شهروندان ، از زائر هستیم.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد استفاده از ظرفيت سفرهاي جمعي و اردويي براي گسترش تبادلات فرهنگي اجتماعي، احياي ظرفيت‌هاي مغفول گردشگري از طريق مشاركت مردمي؛ با اولويت ميراث فرهنگي ديني و انقلابي را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.
همایش فرهنگ میزبانی،فردا 22 اسفند ساعت 9 تا 11 صبح با حضور مسئولان استانی در سالن همایش های تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام// ف ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش فرهنگ میزبانی فردا در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..