تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب‌دیدگی ۹۲ تن در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته

ساعت: 16:41 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1061326

مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین گفت: سال گذشته از 92 تن آسیب‌دیده حوادث چهارشنبه سوری، 64 نفر به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کردند که 17 نفر آنها بستری شده و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، محسن ادهمی مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین در نشست خبری که پیش از ظهر امروز(شنبه) در سالن جلسات دانشکده پرستاری قزوین به مناسبت تشریح اقدامات صورت گرفته برای چهارشنبه آخر سال برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین، مرکز تروپا و حوادث قزوین و تنها مرکز سوختگی استان است همه بیماران به جز آسیب دیدگان چشم به این بیمارستان مراجعه می‌کنند. 


وی افزود: سال گذشته از ۹۲ تن آسیب‌دیده حوادث چهارشنبه سوری، ۶۴ نفر به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کردند که ۱۷ نفر از آنها بستری شده و مابقی به صورت سرپایی در اورژانس اقدامات لازم را دریافت کردند. 

مدیر بیمارستان شهید رجایی قزوین خاطرنشان کرد: هرسال از روز چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز در آماده‌باش هستیم امسال نیز همچون سنوات گذشته از روز چهارشنبه با هماهنگی صورت گرفته ۴ تیم جراحی متشکل از گروه جراحی ارتوپدی، مغز و اعصاب، سوختگی و ترمیمی و گروه جراحی عمومی در بیمارستان مستقر هستند. 

ادهمی تصریح کرد: ۶۰ تخت فعال اورژانس برای شب چهارشنبه سوری آماده‌باش است البته امیدواریم که شاهد وقوع هیچ حادثه‌ای نباشیم اما با همه ظرفیت آمادگی درمان مصدومان و ارائه خدمات لازم به بیماران استان را داریم. 

در ادامه نماینده سازمان هلال احمر استان قزوین در این نشست بیان کرد: هلال احمر استان در بحث چهارشنبه آخر سال پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و آتشنشانی است به عبارتی آمبولانس‌های هلال احمر از طریق اکیپ‌های امدادی در محورهای پرخطر تعیین شده در آماده باش خواهند بود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب‌دیدگی ۹۲ تن در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..