تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده ۱۲ میلیارد تومانی شهرداری پیرانشهر به سرانجام رسید

ساعت: 16:34 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060849

شهردار پیرانشهر از صدور رای پرونده ای به ارزش 12 میلیارد تومان در دادگاه به نفع شهرداری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران فاتح شهردار پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام، گفت: همانطور که استحضار دارید صیانت از بیت المال و اموال عمومی یک وظیفه شرعی و قانونی، حفظ و حراست از آن بر همگان واجب است. ولی متاسفانه در طول چند سال اخیر تعدادی از افراد سودجو و فرصت طلب در راستای تضییع حقوق عمومی و بیت المال با استفاده از اسناد و مدارک غیر معتبر و با عناوین مختلف پرونده های را در محاکم به طرفیت شهرداری مطرح، که بحمدالله با پیگیری اینجانب و با همکاری استاندار محترم و دفاعیات واحد حقوقی شهرداری، این پرونده به نفع شهرداری خاتمه یافت.

وی اظهار کرد: یکی از این پرونده ها، پرونده حساس با خواسته 12 میلیارد تومان آنهم با استناد به مدارک بی پایه و اساس می باشد، که هرچند با استفاده از خلاء موقتی عدم دسترسی به اسناد در شهرداری توانسته بودند در دادگاه بدوی رای به نفع خود کسب نمایند. اما درجهت حفظ بیت المال، در موعد قانونی با استناد به مدارک مثبته و محکمه پسند به رای صادره اعتراض، که به رغم هزینه بالای تجدیدنظر خواهی و مشکلات حاد مالی و بروز تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان این اداره، از تعدادی از معتمدین شهر دعوت که با مساعدت این بزرگان، هزینه تجدیدنظر خواهی پرداخت و پرونده به دادگاه تجدیدنظر ارجاع گردید.

شهردار پیرانشهر گفت: در نهایت با پیگیری های انجام شده از سوی شهرداری و با پشتیبانی استاندار و مدیر کل دفتر امور شهری و نهادهای امنیتی و همچنین تلاش مجدانه مسئول واحد حقوقی شهرداری، توانستیم با توکل به خداوند متعال و با تکیه بر حاکمیت قانون، از قضات عادل و دادگستر دادگاه تجدیدنظر استان حکم به نقض رای بدوی و رد دعوی با ارزش خواسته 12 میلیارد تومان به انضمام خسارت دادرسی به صورت قطعی به نفع شهرداری اخذ نمایم.

فاتح در ادامه افزود: لازم به ذکر است شهرداری در دفاع از حق و حقوق و دارایی های مردم در هر شرایطی به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نموده و با جوسازی و شایعه پراکنی و طرح شکوائیه و ادعای سراسر کذب و خلاف واقع توسط متجاوزین و چشم اندوزان به بیت المال و اموال عمومی شهرداری مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده ۱۲ میلیارد تومانی شهرداری پیرانشهر به سرانجام رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..