تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن سریالی آقای خط La Linea 1972-1991

DVDRip La Linea La Linea 1972-1991 Complete La Linea Complete Episodes آقای خط دانلود آقای خط دانلود انیمیشن آقای خط دانلود انیمیشن آقای خط La Linea 1972 دانلود انیمیشن سریالی Lineman دانلود رایگان انیمیشن La Linea دانلود رایگان سریال کارتونی آقای خط دانلود کارتون آقای خط دانلود کامل انیمیشن سریال آقای خط دانلود مستقیم انیمیشن La Linea دانلود همه قسمتهای انیمیشن آقای خط

-

دانلود رایگان انیمیشن سریالی آقای خط La Linea TV Series 1972-1991

سه فصل کامل در 96 قسمت با کیفیت عالی 576p DVDRip

بهترین کیفیت موجود Lineman Complete Episodes

دانلود انیمیشن سریالی آقای خط La Linea 1972-1991 Complete

نام فیلم: آقای خط – Lineman | ژانر: انیمیشن، کوتاه، کمدی | تاریخ انتشار: 1972 تا 1991

تعداد قسمت ها: 96 | مدت زمان هر قسمت: 7 دقیقه | کیفیت ویدئو: XviD 576p

فرمت: AVI | میانگین حجم هر قسمت: 50 مگابایت | امتیاز: 8.4 از 10

خلاصه داستان:
انیمیشن سریالی و La Linea که به آقای خط یا Lineman نیز شهرت دارد محصول کشور ایتالیا می باشد که در سال 1969 توسط Osvaldo Cavandoli ساخته شد. شخصیت اصلی این مجموعه انیمیشن تنها پاره خطی میباشد که با تغییر شکل در فضای عینی سایر بازیگران بیانگر پاره ای از لطیف ترین احساسات انسانی و بعضی از مشکلات اجتماعی میگردد.

[دانلود فصل اول با حجم 2.09 گیگابایت] [دانلود به صورت تکی]

[دانلود فصل دوم با حجم 2.21 گیگابایت] [دانلود به صورت تکی]

[دانلود فصل سوم با حجم 934 مگابایت] [دانلود به صورت تکی]

[دانلود هدایا Bonus با حجم 309 مگابایت] [دانلود به صورت تکی]

توضیحات:
این مجموعه در سال 1972 برنده جایزه ممتاز Annecy و در سال 1973 برنده جایزه ممتاز جشنواره زاگرب شده است. نحوه ابراز برخی از تصورات ذهنی در این مجموعه به گونه ای میباشد که به گواه بسیاری از منتقدین جز با شیوه رویاگونه و زیبای تغییر شکل خطوط با هیچ روشی قابل بیان نمیباشد . این مجموعه در 40 سال گذشته در بیش از 50 کشور جهان از جمله ایران به نمایش درآمده است و همواره علاوه بر کودکان و نوجوانان توجه بخش وسیعی از بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و علاقمندان بخش هنری فیلمهای انیمیشن از جمله طرفداران پر و پا قرص آن به شمار میرفته اند. مجموعه کامل کارتون انیمیشنیی La Linea شامل 3 فصل می باشد که در سال های مختلف ساخته و پخش شده که تعداد آنها در کل به 90 قسمت میرسد.

مطالب پیشنهادی:

لینک های مفید:

» راهنمای دانلود از لینک های دانلود سایت

» آموزش سوئیچ و تغییر زبان فیلم های دو زبانه

» آموزش اضافه کردن صدای دوبله فارسی به ویدیوها

» دانلود نرم افزار پخش کننده ویدئوهای کم حجم x265 HEVC

» آموزش رفع ارور و تعمیر فایل های RAR هنگام اکسترکت Extract

دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن سریالی آقای خط La Linea 1972-1991»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..