تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند جدید هواوی با نمایشگر OLED و باتری 4000 میلی‌آمپری در TENAA مشاهده شد

یک گوشی جدید از هواوی در TENNA مشاهده شد. این دستگاه دارای شماره مدل NCE-TL10 بوده و از نمایشگر OLED بهره می‌برد. از نظر طراحی این دستگاه به شیائومی ردمی نوت 3 شباهت داشته، البته در پشت آن خبری از حفره‌های اسپیکر نیست. در پشت دستگاه شاهد یک دوربین اصلی، سنسور اثر انگشت، لوگو هواوی و China Mobile هستیم. هواوی برای جلوی دستگاه‌ حاشیه‌های زیادی را درنظر گرفته و باتوجه به حک شدن لوگو این شرکت در زیر نمایشگر، از دکمه‌های داخل صفحه نمایش استفاده شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده نمایشگر 5 اینچی این دستگاه از رزولوشن اچ‌دی، 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپری، پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز مشخصات فنی این مدل را تشکیل می‌دهند. سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو 6.0 نیز برای این گوشی هوشمند درنظر گرفته شده است.

براساس مشخصات با یک گوشی میان‌رده روبرو هستیم. در حقیقت استفاده از نمایشگر 5.0 اینچی OLED با رزولوشن 720p نشان‌دهنده تامین آن از تولیدکننده داخلی است. مجهز کردن این دستگاه به نمایشگر فول‌اچ‌دی قطعا یک اقدام مثبت تلقی می‌شود ولی رزولوشن 720p نیز کافی به‌نظر می‌رسد. اگرچه باید تا معرفی رسمی این گوشی هوشمند صبر کنیم ولی احتمال اشتباه در سایت TENNA هم وجود دارد.


محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند جدید هواوی با نمایشگر OLED و باتری 4000 میلی‌آمپری در TENAA مشاهده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..