تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معارضان سوری خواستار تعویق مذاکرات آستانه شدند

به گزارش خبرگزاری رویترز، معارضان در بیانیه ای ضمن اعلام دریافت دعوتنامه به دور سوم مذاکرات آستانه در قزاقستان، خواستار تعویق این گفت وگوها و موکول شدن آن به پس از خاتمه آتش بس شدند.
گروه مذکور افزود: ادامه نشست ها منوط به برآورد نتایج آتش بس و میزان پایبندی به آن خواهد بود.
معارضان مدعی هستند که نیروهای سوری به آتش بس پایبند نبوده اند.
آتش بس مذکور از 7 تا 20 مارس (17 تا 30 اسفند) برقرار است.
دور سوم مذاکرات قرار است 14 و 15 مارس (24 و 25 اسفند) در پایتخت قزاقستان برگزار شود. نشست های قبلی با هدف تقویت آتش بس شکننده ماه دسامبر (آذر/دی) میان طرف های درگیر برگزار شد.
آتش بس مذکور توسط وزارت دفاع روسیه و معارضان اعلام شد و به ویژه منطقه غوطه شرقی نزدیک دمشق را شامل می شود. این منطقه در اشغال معارضان است.
این آتش بس شامل گروه های تندرو و تروریستی جبهه النصره و داعش نمی شود.
تروریست ها بارها پس از آتش بس تعهدات خود را زیر پا گذاشته و با حمله به مردم بی دفاع آتش بس را نقض کردند.
خاورم**9156**1144
مترجم: مهدخت پازوکی* ناشر: علیرضا جباری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معارضان سوری خواستار تعویق مذاکرات آستانه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..