تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار تهران از ایجاد 955 شغل جدید و تثبیت سه هزار و 899 شغل در آستانه خطر خبر داد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی عصر شنبه پس از پایان پانزدهمین نشست این ستاد در استانداری، اظهار کرد: برای احیا و رونق بخشی به واحدهای متوسط و کوچک استان تهران در بخشهای کشاورزی و صنعت در مجموع یکهزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات در سالجاری اعطا شد که 344 میلیارد تومان از طریق سامانه و مابقی نیز بصورت مستقیم در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد.
به گفته استاندار تهران، به دلیل اعطای این حجم از تسهیلات، این استان در زمره سه استان برتر کشور جای گرفت.
هاشمی افزود: این عملکرد نشان می دهد که 50 درصد از سهم استان تهران از نظر تعداد واحدهای تولیدی کوچک و متوسط محقق شده اما از نظر رقم پرداختی، 25 درصد پرداختی داشته ایم که لازم است مشکلات با بانک های عامل برای پرداخت حجم بیشتری از تسهیلات را در سال آینده، برطرف کنیم.
استاندار تهران همچنین بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در این استان را به ترتیب در حوزه بانکها با 48 درصد فراوانی، مالیات با 23 درصد و بیمه با 21 درصد عنوان کرد.

**ذخیره میوه به اندازه کافی موجود است؛ مردم گران نخرند
هاشمی همچنین از ذخیره سازی هشت هزار تن میوه شامل پرتقال و سیب در سردخانه های استان خبر داد و گفت: مشکلی در تامین میوه شب عید مردم نداریم و درخواست من از شهروندان این است که میوه گران نخرند.
وی ادامه داد: میوه های ذخیره سازی شده توسط سازمان جهاد کشاورزی با یک سوم قیمت عرضه مغازه های آزاد عرضه می شود به همین خاطر بهتر است مردم میوه را از این مراکز که 170 بازار میوه و تره بار در تهران تعیین شده، تهیه کنند.
به گفته هاشمی، همچنین 2 هزار تن گوشت قرمز و 9 هزار تن گوشت مرغ برای ایام عید در تهران ذخیره سازی شده و از نظر تامین این اقلام پرمصرف نیز مشکلی وجود ندارد.
معاون امور صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران نیز در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با فعالیت های این ستاد و تزریق تسهیلات با هدف رونق و احیای واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در استان تهران، 24 درصد در بخش اشتغال حوزه های صنعت و کشاورزی رشد ایجاد شده و 45 درصد نیز بر حجم و ظرفیت تولیدات این حوزه ها افزوده شد.
افشار فتح اللهی اظهار کرد که بخش صنعت به میزان 24درصد و بخش کشاورزی نیز 18و 49 درصد از تسهیلات طرح رونق تولید در استان تهران بهره مند شده اند.
استان تهران دارای 17 هزار و 200 واحد تولیدی و 27 شهرک صنعتی می باشد که هم اکنون با بیش از 70 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6539/7243//1348

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار تهران از ایجاد 955 شغل جدید و تثبیت سه هزار و 899 شغل در آستانه خطر خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..