تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار والنسیا از شکست خانگی مقابل خیخون

کد خبر: ۴۹۶۰۷۵

۲۸۹  بازدید

«خفاش‌ها» با گلزنی مهاجم پیشین بارسلونا از یک شکست خانگی گریختند.

خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از هفته بیست و هفتم لالیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال والنسیا مقابل میهمانش اسپورتینگ خیخون به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این بازی دوخه کوپ در دقیقه 60 گل نخست را برای خیخون به ثمر رساند. 5 دقیقه پیش از این گل، سیمونه زازا، مهاجم ایتالیایی والنسیا یک پنالتی به هدر داد. برتری تیم میهمان تا 5 دقیقه به پایان بازی ادامه داشت تا اینکه منیر الحدادی گل تساوی را برای والنسیا زد و خفاش‌ها را از شکست نجات داد. با این نتیجه والنسیا 30 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

در ادامه بازی‌های امشب لالیگا، از ساعت 18:45 به وقت تهران سویا میزبان لگانس است، از ساعت 21 مالاگا از آلاوس پذیرایی می‌کند و از ساعت 23:15 گرانادا در خانه به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود.

در جدول لالیگا بارسلونا با 60 امتیاز صدرنشین، رئال مادرید با 59 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم و سویا با 56 امتیاز در رده سوم قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار والنسیا از شکست خانگی مقابل خیخون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..