تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژه برنامه «همیشه خونه» در تعطیلات نوروز 96 به روی آنتن می‌رود

ویژه برنامه «همیشه خونه» در تعطیلات نوروز 96 به روی آنتن می‌رود


در این ویژه برنامه که به تهیه کنندگی مجید صحاف از 30 اسفند ماه به روی آنت شبکه آموزش سیما می رود، حضور خانواده های موفق ایرانی از بخش‏های اصلی برنامه است که با حضور مجریان جدید برنامه که با هم همسر نیز هستند یعنی سارا عشقی نیا و محمدامین صادقی که از گویندگان با سابقه رادیو نیز می باشند، در فضای صمیمی و همسرانه پخش خواهد شد.


بخش کارشناسی طب سنتی یکی از آیتم های جدید برنامه است که در آن دکتر اکبری نحوه صحیح تغذیه در ایام نوروز و سفر نکات قابل توجه و آموزنده را ارائه می‏دهند.


مازیار شفاعتی کارشناس ایران گردی نقاط جذاب و دیدنی ایران را برای سفر در ایام نوروز به ببینندگان معرفی خواهد کرد. کیوان نقره کار نیز با آیتم کارشناسی فناوری اطلاعات مطالب کاربردی و جذابی را برای استفاده خانواده ها در ایام نوروز بخصوص در سفرهای تفریحی ارائه می دهند.


حجت الاسلام سیدمهدی رضوی پور نیز با بیانی نغزگونه و بی تکلف، آداب و احکام دید و بازدید و سفر را برای مخاطبین بخصوص خانواده ها بیان خواهند کرد.


گزارش از صنایع دستی استان‏ها نیز یکی از آیتم های جذابی است که مخاطبان را با صنایع دستی نقاط مختلف کشور آشنا می کند تا در ایام سفر به این مراکز، از صنایع دستی آنها بهره مند شوند.


گفتنی است برنامه «بهارینه همیشه خونه» از 30 اسفند ماه هر روز 10 صبح به مدت 55 دقیقه از شبکه آموزش پخش خواهد شد و تکرار آن نیز در عصر همان روز می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژه برنامه «همیشه خونه» در تعطیلات نوروز 96 به روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..