تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای خبر درگذشت محمدرضا حیاتی مجری معروف

ماجرای خبر درگذشت محمدرضا حیاتی مجری معروف

 

به گزارش ایران ناز در فضای مجازی خبری دست به دست میگردد مبنی بر فوت مجری مشهور صدا و سیما و گوینده مشهور اخبار آقای محمد رضا حیاتی ! پس از پیگیریهای خبرنگاران آقای حیاتی با تکذیب خبر فوت شدن خود، از فعالیت خیانت گونه افراد ناباب در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب سخن گفت.

 

محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت عرصه خبر گفت: متاسفانه خبری مبنی بر فوت شدن من در شبکه های مجازی در حال گردش است که این موضوع صحت ندارد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه خودم هم این خبر را دیده ام. متاسفانه هم اکنون فضای مجازی به گونه ای شده که اگر خبر قابل استنادی هم در آن منتشر شود، خواننده دچار شک و ابهام نسبت به صحت آن خبر می شود.

 

وی افزود: به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی تنها در صورتی می توان اعتماد کرد که از کانال و یا سایت معتبری انتشار پیدا کرده باشد.

 

این گوینده پیشکسوت عرصه خبر یادآور شد: متاسفانه در بسیاری از موارد برای جذب مخاطب در کانال ها هر روز یک چهره ای را یا می کشند و یا راهی بیمارستان می کنند. چنین فضایی دست هر فرد نابابی افتاده که برای جذب مشتری حاضر هستند هر خیانتی را انجام بدهند

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای خبر درگذشت محمدرضا حیاتی مجری معروف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..