تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرتمندترین نسخه‌ی اشکودا اُکتاویا، vRS 245 معرفی شد

قوی‌ترین نسخه‌ی اشکودا اکتاویا، موسوم به vRS 245 در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد.

اشکودا اُکتاویا vRS ۲۴۵، قدرتمندترین خودروی میان‌رده‌ی این برند محسوب می‌شود. این نسخه ۱۵ اسب‌بخار توان بیشتری نسبت به نسل قبلی ارائه می‌دهد.

اُکتاویا vRS ۲۴۵ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ رونمایی شد؛ پیشرانه‌ی به کار رفته در اشکودا اُکتاویا حجمی برابر با ۲ لیتر دارد که مجهز به فناوری توربوشارژر است. توان خروجی این پیشرانه ۲۴۲ اسب‌بخار و ۳۶۷ نیوتن‌متر است، که در مقایسه با پیشرانه‌ی نسل قبلی با نام vRS ۲۳۰، شاهد افزایش ۱۵ اسب‌بخار و ۲۰ نیوتن‌متر هستیم.

اشکودا اکتاویا vRS245

این نسخه از اُکتاویا، در مدت زمان ۶.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد که یک دهم ثانیه سریع‌تر از زمان ثبت شده توسط نسل ۲۳۰ است. این زمان برای نسخه‌ی استیشن اُکتاویا ۶.۷ ثانیه است که همچنان یک دهم ثانیه سریع‌تر از نسخه‌ی استیشن نسل قبلی به شمار می‌رود. حداکثر سرعت سدان و استیشن اکتاویا نیز به ترتیب برابر با ۲۵۰ و ۲۴۶ کیلومتر بر ساعت است.

همچون نسخه‌های قبلی، نسخه‌ی استاندارد نسل جدید با جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی عرضه می‌‍‌شود، اما برای اولین بار در این نسل جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی خودکار با فناوری دوکلاچه موسوم به DSG عرضه خواهد شد. تمامی قدرت تولیدی به محور جلو منتقل می‌شود که مجهز به دیفرانسیل استاندارد الکترونیکی با لغزش محدود است؛ این دیفرانسیل با اعمال ترمز‌گیری برای چرخ‌های داخل پیچ، توانایی کنترل و افزایش تراکشن (کشش) را بر عهده دارد.

اشکودا اکتاویا vRS245

ارتفاع vRS جدید ۱۴ میلی‌متر کمتر از نسخه‌ی استاندارد اُکتاویا است، همچنین در نسل جدید vRS ۲۴۵ عرض محور عقب ۳۸ میلی‌متر افزایش یافته است. تنظیمات شاسی خودرو همراه با ویژگی‌های پیشرانه، از طریق حالت‌های رانندگی قابل کنترل و تغییر است، این حالات قابل تغییر از نرمال به پرفورمانس است. با نصب آپشن کنترل دینامیک شاسی، اثر بخشی سیستم کنترل حالات رانندگی افزایش می‌یابد.

اُکتاویا vRS ۲۴۵ لیست بلندی از امکانات رفاهی، کمک راننده و تکنولوژی‌های درون کابین را عرضه می‌کند. این خودرو به همراه مانیتور ۹.۲ اینچی لمسی عرضه می‌شود که دارای سیستم سرگرمی و ارتباط وای‌فای است. سیستم کنترل از طریق صدا و شارژ القایی تلفن‌های هوشمند در صدر امکانات رفاهی این خودرو قرار دارد. همچنین نرم‌افزار ارتباط با خودروی شرکت اشکودا، قابلیت کنترل امکاناتی نظیر باز و بسته‌کردن پنجره‌ها و قفل در‌ها را به وسیله‌ی تلفن هوشمند می‌دهد.

اشکودا اکتاویا vRS245

کروز کنترل تطبیقی و سیستم کمکی یدک‌کشی، از دیگر امکاناتی است که به این خودرو اضافه شده است. سیستم کمکی یدک‌کشی، توانایی فرمان‌دهی و ترمز خودکار را در حین یدک‌کشی و حرکت در دنده عقب، بر عهده دارد. همچنین سیستم ترمز اضطراری نیز در اُکتاویا ۲۴۵ به کار رفته است که در مواجهه با موانع و عابرین پیاده، به صورت خودکار عمل ترمز‌گیری را انجام می‌دهد. از دیگر سیستم‌های ایمنی به کار رفته می‌توان به سیستم تشخیص نقاط کور، هشداردهنده‌ی ترافیک در عقب خودرو و دستیار محافظت از سرنشینان اشاره کرد. دستیار محافظت از سرنشینان، در حین تشخیص امکان وقوع حادثه، تمامی پنجره‌ها و سانروف را می‌بندد و از طریق کمبرند‌های ایمنی به راننده و سرنشینان هشدار می‌دهد.

اشکودا اکتاویا vRS245

فروش اشکودا اُکتاویا vRS ۲۴۵ مدتی کوتاه بعد از نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ شروع خواهد شد. این نسل با افزایش قیمت اندکی نسبت به vRS ۲۳۰، با برچسب قیمت ۲۵٬۱۳۰ برای نسخه‌ی سدان و ۲۶٬۳۳۰ برای نسخه‌ی استیشن عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرتمندترین نسخه‌ی اشکودا اُکتاویا، vRS 245 معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..