تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه اول بابت پیامک اعلام تماس بی‌پاسخ از مشترکان پول دریافت می‌کند؟

همراه اولبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما طی یکی دو روز گذشته این پیام برای شما هم در کانال‌های تلگرامی ارسال شده است که: "در صورت فعال بودن سرویس تماس بان (اعلام تماس بی پاسخ) بر روی خط موبایل؛ به ازای هر اعلام، مبلغ چهارصد تومان به عنوان خدمات مبتنی بر محتوا در قبض موبايل لحاظ می گردد و شما می‌توانيد با ارسال عدد صفر به شماره ٩٩١٤ از فعال بودن آن اطلاع يافته و با ارسال عدد پنج به ٩٩١٤ آن را غير فعال نماييد و با اطلاع رسانی، از برداشت ميلياردی ماهانه مخابرات از قبض موبايلها جلوگيری نماييد".

 در همین رابطه برای صحت و سقم این خبر با روابط عمومی همراه اول تماس گرفتیم، که کسر مبلغ بابت اعلام تماس بی پاسخ تکذیب شد.

همراه اول 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه اول بابت پیامک اعلام تماس بی‌پاسخ از مشترکان پول دریافت می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..