تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۳۳ بانوی استاد در جامعه‌الزهرا(س) فعال هستند

گروه حوزه‌های علمیه: معاون آموزش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: به طور کلی، تعداد ۹۲۳ پرونده برای بانوان استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تشکیل شده است که در حال حاضر، ۱۹۰ پرونده غیرفعال است و ۷۳۳ پرونده فعال وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا حاجی‌زاده، معاون آموزش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) 21 اسفند در نشست اساتید با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر محترم جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که با حضور ۴۰۰ بانوی استاد در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، با اشاره به این که جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، خانه‌ای متعلق به حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) است، اظهار داشت: همه ما این توفیق را داریم که خادم این خانه باشیم.

وی عنوان کرد: اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در راستای تعلیم و تربیت دانش پژوهان تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌برند که امید است بانوانی در این موسسه تربیت شوند که هر یک زینتی برای حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) و خاندان مطهر آن حضرت باشند.

معاون آموزش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با ارائه گزارشی از آمار بانوان اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، گفت: به طور کلی، تعداد ۹۲۳ پرونده برای بانوان اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تشکیل شده است که در حال حاضر، ۱۹۰ پرونده غیرفعال است و ۷۳۳ پرونده فعال وجود دارد.

حاجی زاده تصریح کرد: امروز بسیاری از بانوان استاد در مراکز حوزوی از اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و یا تربیت شده این مجموعه هستند.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جاری و در نیمسال دوم، ۴۰۲ استاد خانم در حال تدریس هستند، همچنین ۳۹۷ استاد خانم در نیمسال اول مشغول به تدریس در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۳۳ بانوی استاد در جامعه‌الزهرا(س) فعال هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..