تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیرحسین مدرس مجری سین مثل سریال شد

بعد از گمانه زنی هایی در مورد انتخاب مجری سین مثل سریال ، بالاخره امیرحسین مدرس به عنوان مجری برنامه سین مثل سریال انتخاب شد. پیش از این قرار بود محمد سلوکی به عنوان مجری برنامه سین مثل سریال انتخاب شود. پورتال وهاران در این مقاله جزئیات خبر را منتشر می کند.

امیرحسین مدرس مجری برنامه سین مثل سریال

امیرحسین مدرس به عنوان مجری برنامه تلویزیونی «سین مثل سریال» که از امشب ۲۱ اسفندماه از شبکه یک پخش می شود، حضور دارد.

برنامه «سین مثل سریال» به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مجید خواجه نژاد کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از امشب حوالی ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن می رود. جشنواره انتخاب مردمی بهترین مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۹۵، با هدف انتخاب بهترین سریال تلویزیونی شبکه های سیما از امشب تا ۲۹ اسفندماه به طور زنده و با اجرای امیر حسین مدرس پخش می شود.

نسرین مقانلو، سیما تیرانداز، فتانه ملک محمدی، ابراهیم شفیعی (بازیگر) و و احمد درویش علی پور (کارگردان) بعنوان مهمانان شب اول برنامه «سین مثل سریال» هستند.

امیرحسین مدرس مجری سین مثل سریال شد

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیرحسین مدرس مجری سین مثل سریال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..