تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ويژه امداد نوروزي آرين موتور برای خودروهای MITSUBISHI

طرح ويژه امداد نوروزي آرين موتور برای خودروهای MITSUBISHI

آخرین اخبار آرين موتور نماينده رسمي ميتسوبيشي موتورز ژاپن براي رفاه حال مشتريان خود در تعطيلات نوروزي طرح ويژه خدمات به مسافران را در نظر گرفته است .
در طرح فوق در مسيرها ي جاده اي ساحل درياي خزر در استان مازندران و همچنين مسير تهران- اصفهان و اصفهان - شيراز خدمات ويژه إمدادي به مشتريان خودروهاي ميتسوبيشي ارائه می شود.
مشتريان محترم آرين موتور ، مالكين خودروهاي ميتسوبيشي در طول تعطيلات نوروز از تاريخ ٢٩ اسفند ماه الي ١٤ فروردين ماه ١٣٩٦ مَي توانند با تماس با شماره تلفن ٤٧٢٩٣٢٩٣-021 از خدمات إمداد سيار آرين موتور استفاده نمايند. همچنين شماره تلفن ٤٧٢٩٣٠٠٠- 021 جهت آرائه پشتيباني فني و پاسخ به سؤالات فني مشتريان محترم محصولات ميتسوبيشي در دسترس خواهد بود.
مشتریان محترم می توانند جهت اطلاع از جزییات طرح امداد نوروزی به وب سایت آرین موتور به آدرس http://arian-motor.com/ مراجعه نمایند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ويژه امداد نوروزي آرين موتور برای خودروهای MITSUBISHI»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..