تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میرشمسی:بازی فینال آسان بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازی برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی سخت ترین بازی ما بود.

به گزارش کاپ،محمدحسین میرشمسی پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در آسیا اظهار داشت: ما برای بازی با امارات آماده بودیم و می دانستیم که این تیم به دلیل بازی سنگین برابر تیم ملی لبنان در نیمه نهایی رقابتها ، خسته است.

وی ادامه داد: از نظرم بازی امروز برای ما آسان بود و مهمترین فاکتوری که باعث این برتری شد آمادگی جسمانی خوب تیم بود. اگر مجددا به بازیهایی که تا این مرحله انجام داده ایم، نگاه کنیم، خواهیم دید که بازی برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی سخت ترین بازی ما بوده است .البته بازی امارات را هم آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که در مباحث تکنیکی و تاکتیکی از آنها پیش هستیم.

وی در پایان گفت: اینکه ایران، امارات و ژاپن نمایندگان آسیا در جام جهانی باهاما هستند، بسیار خوب است چراکه از نظرم آسیا با حضور این 3 تیم، نمایندگان قدرتمندی در جام جهانی خواهد داشت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میرشمسی:بازی فینال آسان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..