تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 4 هزار میلیاردی بودجه 96 آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم, علی مطهری، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه دومین نشست هشتمین دوره مجلس دانش‌آموزی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص پیش بینی کمبود بودجه وزارت آموزش در سال 96، اظهار کرد: بودجه سال 96 بسته شده است و آموزش و پرورش افزایش بودجه داشته شده است و  رقم آن را به یاد ندارم.

 وی در پاسخ به این پرسش که آموزش وپرورش در بسیاری از حوزه‌ها همچون ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مناطق راه دور، تغذیه مدارس شبانه روزی، پرداخت پاداش بازنشستگان با کمبود بودجه مواجه است ,گفت:  خیلی از جاها مشکل دارند. تنها آموزش و پرورش با مشکل مواجه نیست و در حد توان بودجه وزارت آموزش وپرورش اضافه شده است. مجلس چهار هزار میلیارد تومان به بودجه این وزارتخانه اضافه کرد.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مشکلات تنها برای وزارت آموزش وپرورش نیست و باید مشکلات را در کل کشور دید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 4 هزار میلیاردی بودجه 96 آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..