تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه تارت مرغ و هویج

تارت مرغ و هویج

تارت مرغ و هویج دارای طعم دلپذیری است که شکل بسیار زیبایی نیز دارد. طرز تهیه تارت مرغ و هویج را در بخش آشپزی تاپ ناز مشاهده می کنید.

مواد لازم برای تارت مرغ و هویج

 آرد 250 گرم

 کره سرد 125 گرم

 بیکینگ پودر یک قاشق مرباخوری

 نمک و فلفل  به میزان لازم

 سینه مرغ ریز خرد شده  200 گرم

 سیر یک حبه

 هویج ریز خرد شده 100 گرم

 ریحان و جعفری خرد شده دو قاشق سوپ خوری

 خامه 100 گرم

 روغن به میزان لازم

 کره  40 گرم

 پیاز یک عدد

 قارچ خرد شده  200 گرم

 آب لیمو  یک قاشق سوپ خوری

 آرد یا آرد ذرت  یک قاشق سوپ خوری

 آب مرغ  1/4 پیمانه

تارت مرغ و هویج طرز تهیه خمیر

آرد را به همراه نمک، کره، فلفل و بیکنیگ پودر در دستگاه غذاساز دو دقیقه مخلوط می کنیم تا به صورت خرده های نان در آید، بعد زرده تخم مرغ را اضافه می کنیم تا خمیر جمع شود. خمیر را در پلاستیک می گذاریم و به مدت یک ساعت در یخچال قرار می دهیم.

طرز تهیه رویه

پیاز را تفت داده، سپس با قارچ، آب لیمو و کره تفت می دهیم تا آب قارچ کشیده شود. آرد را افزوده، سپس آب مرغ را می ریزیم و وقتی نیمی از آب مرغ کشیده شد آن را از روی حرارت برمی داریم.

طرز تهیه  مواد میانی

سینه مرغ چهارگوش خرد شده را به همراه زنجبیل و سیر رنده شده از سه الی چهار ساعت قبل در دو قاشق روغن، نمک و فلفل سیاه قرار می دهیم تا ترد و مزه دار شود.

مرغ مزه دار شده را با روغن روی حرارت بالا تفت می دهیم تا رنگ آن برگردد، بعد هویج و سیب زمینی را می ریزیم، تفت داده سپس خامه را ریخته و هم می زنیم تا نیم پز شوند و از روی حرارت برمی داریم.

خمیر را در قالب قرار می دهیم با چنگال چند سوراخ می زنیم و در فر 180 درجه سانتی گراد به مدت 10 دقیقه در طبقه وسط قرار داده تا کمی طلایی شود.

خمیر را از فر خارج کرده، می گذاریم کمی سرد شود، مواد میانی را ریخته و بعد مواد رویه را اضافه می کنیم و دوباره در فر 180 درجه سانتی گراد به مدت 10 دقیقه قرار می دهیم تا سطح مواد بالا بیاید.

تارت مرغ و هویج نکات تکمیلی در مورد تارت مرغ و هویج

تارت مرغ و هویج جزو پیش غذا – پای و گراتن میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 30 دقیقه
و زمان پخت و انتظار آن در حدود 30 دقیقه میباشد .
تارت مرغ و هویج را می توانید در وعده نهار – شام – پیش غذا – سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب میباشد .

تارت مرغ و هویج

طرز تهیه تارت مرغ و هویج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه تارت مرغ و هویج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..