تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعادت بشر در گرو شهادت است/ درگیری‌های منطقه‌ای امروز، نزاع مقاومت و غیرمقاومت است

سعادت بشر در گرو شهادت است/ درگیری‌های منطقه‌ای امروز، نزاع مقاومت و غیرمقاومت استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز عصر (شنبه 21 اسفند ماه) با حضور در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا ضمن عرض ادب و احترام خدمت مادران شهدای عزیز گفت: این جلسه‌ بسیار باشکوه و روحانی است، اشعاری که مادر شهید بزرگوار، همسر شهید و فرزند شهید طی این جلسه بیان داشتند بسیار جذاب، معنوی و پرمایه بود.

وی همچنین با تقدیر از دکلمه فرزند شهیدی دیگر در این همایش تاکید کرد: بنده از حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید تشکر می‌کنم که این فرصت را ایجاد کرد تا عرض ادبی به خانواده‌های باشکوه شهدا در ایران و همچنین میهمانان عزیزی از بیت شهادت از کشورهای مختلف به ایران ‌آمده‌اند، داشته باشیم.

لاریجانی اظهار داشت: خداوند به همه شما تفضلی کرده است که از بیت شرف و شهادت هستید، این عنایت خاص الهی است که در خانواده‌ شهدا قرار دارید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مفهوم شهادت در زندگی اسلامی جایگاهی مهم دارد، زندگی واقعی که در تفکر اسلام و از سوی رسول گرامی نقل شده، فوق هر سری دیگر قرار دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز صفی از مقاومت در منطقه و صفی از استکبار که باهم هم‌پیمان شده‌اند شکل گرفته و در حقیقت این درگیری‌های منطقه‌ای، نزاع مقاومت و غیرمقاومت است.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعادت بشر در گرو شهادت است/ درگیری‌های منطقه‌ای امروز، نزاع مقاومت و غیرمقاومت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..