تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری از بیماری‌ها اولویت همه دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان امروز در جلسه هم اندیشی شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: شرایطی در کشور باید ایجاد شود که پیشگیری از بیماری‌ها و انجام مستمر ورزش به عنوان اولویت فعالیت همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها باشد.


عبدالحمید احمدی افزود: بزرگترین چالش ورزش کشور شرایط خطرناک سلامت مردم است و یکی از اهداف اصلی وزارت ورزش و جوانان، توسعه سلامت و تشویق بیشتر مردم به انجام ورزش‌های همگانی است و این درحالی است که بخش عمده بودجه سلامت کشور در حوزه درمان هزینه می‌شود.


وی ادامه داد: برای انجام کار بلند مدت در ورزش کشور باید انجام پژوهش‌های سلامت محور مورد توجه قرار بگیرد.


احمدی اضافه کرد: طبق آمارهای رسمی وزارت بهداشت، فعالیت‌های بدنی مردم کشور بسیار کمتر از میانگین جهانی است که بهبود این وضعیت نامناسب نیازمند تغییر در سبک زندگی مردم است.


وی گفت: سرمایه گذاری در پژوهش‌های ورزشی یکی از راه‌های تشویق مردم و جلب مشارکت بیشتر ایرانی‌ها در فعالیت‌های ورزشی است.


احمدی بیان کرد: سیگار، کم تحرکی و رژیم‌های غذایی ناسالم از عوامل اصلی ابتلای ایرانی‌ها به بیماری‌های غیرواگیر است که با انجام ورزش می‌توان تاثیر این عوامل را تا حد زیادی کاهش داد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری از بیماری‌ها اولویت همه دستگاه‌های اجرایی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..