تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه ساکنین شهر سجاس خدابنده از نبود آسفالت +تصاویر

ساعت: 15:36 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060865

شهر سجاس شهرستان خدابنده، سال‌ها به دلیل نبود آسفالت، وضعیت بسیار نامناسبی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروزه داشتن زیرساخت های زندگی شهری به عنوان یکی از حقوق اساسی تمامی شهروندان به شمار می رود.

به عنوان نمونه داشتن معابر مناسب برای عبور و مرور را باید یکی از ابتدایی ترین نیازهای هر شهر دانست، کمااینکه یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها نیز تامین چنین زیرساخت هایی است.

متاسفانه در سال های گذشته نداشتن آسفالت در شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده ساکنان آن را با مشکلاتی مواجه کرده است و همین موضوع گلایه مندی های زیادی را از سوی شهروندان سجاسی به وجود آورده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه ساکنین شهر سجاس خدابنده از نبود آسفالت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..