تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات یک جوان از خودکشی در ارومیه

ساعت: 14:07 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1061124

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: با تلاش ماموران آتش نشانی و نیروی انتظامی یک جوان از خودکشی در خیابان دانشکده ارومیه نجات یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابراهیم شادقوشچی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، اظهار کرد: امروز مردی حدودا 30 ساله قصد داشت خود را از طبقه هفتم ساختمان مهندسین در خیابان دانشکده ارومیه به پایین پرت کرده و خودکشی کند.

وی افزود: نیروی های آتش نشانی به محض دریافت خبر به همراه تجهیزات سریعا به محل اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و تلاش ماموران آتش نشانی و نیروی انتظامی  و گفتگو و متقاعد کردن، خوشبختانه فرد مورد نظر از خودکشی منصرف شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات یک جوان از خودکشی در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..