تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری 3میلیارد ریال کمک های مردمی در میاندوآب/ 600 بسته عیدانه بین خانواده های نیازمند توزیع می شود

ساعت: 13:32 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060877

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اعلام کرد:

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از آغاز توزیع بسته های عیدانه در بین خانوارهای تحت پوشش این نهاد در میاندوآب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته بسته های عیدانه با همت و همکاری ستاد خیرین کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب تهیه و در آستانه سال نو در بین خانوارهای نیازمند در مناطق محروم توزیع می شود.

وی اظهار کرد: با همکاری خیرین توانسته ایم بسته های عیدانه شامل میوه، شیرینی و آجیل را برای 600 خانوار شامل یک هزار و 700 نفر در مناطق محروم میاندوآب تهیه و کار توزیع آنها از امروز آغاز شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از خیرین در همراهی با کمیته امداد امام خمینی(ره) برای دستگیری از نیازمندان، افزود: برای تهیه سبد عیدانه این خانوارها در مجموع 200 میلیون ریال با کمک خیرین و نیکوکاران هزینه شده است.

بخشی گفت: امسال حدود سه میلیارد  ریال کمک های مردمی و خیرین به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است که در آستانه عید در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: در همه ایام سال به ویژه ایام شادی، همه ما وظیفه داریم تا در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.


انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری 3میلیارد ریال کمک های مردمی در میاندوآب/ 600 بسته عیدانه بین خانواده های نیازمند توزیع می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..