تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش تکواندو کاران دختر خمامی در مسابقات استانی

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060677

مسابقات قهرمانی خردسال و نوجوانان دختر در خانه تکواندو رشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان: مسابقات قهرمانی خردسال و نوجوانان دختر در خانه تکواندو رشت با حضور ۱۰۹ تکواندو کار خاتمه یافت.

در جریان این مسابقات در رده سنی نوجوانان ارتینا پور قربان، فاطمه یوسفی مدال طلای را کسب کردند، رویا یوسفی، زینب خادم نقره را کسب نمودند، همچنین هانیه سیفی پور، زهرا زارع مقدم،  مایده سیفی، عسل ابراهیمی، فاطمه حاجی زاده ، کوثر حاجی باقری نیز به نشان برنز دست یافتند،

گفتنی است تهمینه صالحی بعنوان سرمربی ، شادی قربانی مربی و حورا قلی پور سرپرست، تیم خمام را در مسابقه مذکور همراهی می کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش تکواندو کاران دختر خمامی در مسابقات استانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..