تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایش‌ها از عمر باتری بالای سامسونگ گلکسی A3 2017 خبر می‌دهند

سامسونگ گلکسی A3 2017 جدیدترین و کوچک‌ترین عضو خانواده A سامسونگ است. محصولی با نمایشگر 4.7 اینچی و حاشیه‌های کم که کوچک‌تر از آیفون 7 محسوب می‌شود. از ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توانیم به طراحی بدنه باکیفیت که ترکیبی از شیشه و فلز است، گواهی IP68 مبنی بر مقاومت در برابر آب و رابط کاربری جدید سامسونگ اشاره کنیم.

A3 جدید باتری 2350 میلی‌آمپری در خود گنجانده که کمی ضعیف به نظر می‌رسد اما نباید فراموش کنیم که رزولوشن نمایشگر از نوع HD بوده و پردازنده آن اگزینوس 7870 است که مصرف باتری بهینه‌ای دارد. با توجه به عملکرد خوب باتری گلکسی A5 2017، کاربران منتظر چنین عملکرد خوبی از سوی A3 2017 هم هستند.

آزمایش صورت گرفته برای باتری، در حالت نور نمایشگر 200 نیت (که برای استفاده در اماکن مسقف مناسب است) و عملکرد سخت‌افزاری عادی انجام گرفته است.

خبر خوب، عملکرد عالی A3 است که آن را هم‌راستا با بهترین‌های بازار قرار می‌دهد. این اسمارت فون با وجود ابعاد کوچک، واقعاً قدرتمند است. گلکسی A3 2017  بیش از 11 ساعت کاربر را همراهی می‌کند که 10 درصد نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و تقریبا با A5 2017 برابری می‌کند. این در حالی است که پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی S7، تنها 6 ساعت و 37 دقیقه دوام آورده و پرچم‌داران دیگری مانند گوگل پیکسل و آیفون 7 بیش از 8 ساعت شما را همراهی نخواهند کرد.

باید به سامسونگ برای عملکرد باتری 2350 میلی‌آمپری تبریک گفت. این اتفاق تنها به دلیل سخت‌افزار خوب آن نبوده و نرم‌افزار بهبودیافته و رابط کاربری Grace سامسونگ هم تأثیر به سزایی داشته است. به‌علاوه ویژگی‌های نرم‌افزاری دیگری هم برای کاهش مصرف باتری در نظر گرفته شده که عمر باتری را افزایش می‌دهند.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم عملکرد باتری، زمان موردنیاز برای شارژ شدن آن از 0 تا 100 درصد است. گلکسی A3 جدید از ویژگی شارژ سریع سامسونگ بی‌بهره است که البته به دلیل اندازه کوچک باتری، وجود آن ضروری هم نیست. زمان لازم برای شارژ کامل این گوشی، 2 ساعت است که به خوبی A5 2017 نیست اما همچنان از اسمارت فونی مانند گوگل پیکسل بهتر عمل می‌کند.

درمجموع گلکسی A3 2017 در بحث باتری عملکرد قابل‌توجهی دارد؛ عمر باتری طولانی داشته و با سرعت قابل قبولی نیز شارژ می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایش‌ها از عمر باتری بالای سامسونگ گلکسی A3 2017 خبر می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..