تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تیزر TAG Heuer برای معرفی یک ساعت هوشمند در 14 مارس

ما تنها چند روز تا معرفی ساعت هوشمند TAG Heuer فاصله داریم. این ساعت‌ساز سوئیسی اخیرا تیزری مبنی بر معرفی ساعت هوشمند جدید خود در تاریخ 14 مارس را منتشر کرده است. انتشار این تیزر برای ما تعجب‌برانگیز نبوده چراکه براساس خبرهای گذشته، این شرکت خواهان معرفی جایگزین ساعت هوشمند TAG Heuer Connected در اواسط ماه مارس است.

براساس گفته‌های منبع یاد شده، نام این دستگاه پوشیدنی TAG Connected Modular خواهد بود و از ویژگی‌هایی مانند تسمه‌های قابل تعویض نیز بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه، هیبریدی باشد و کاربران بتوانند یکی از حالت‌های ساعت دیجیتال و اتوماتیک را انتخاب کنند. ظاهرا سیستم‌عامل این ساعت هوشمند اندروید ویر 2 خواهد بود، سیستم‌عاملی که در ماه فوریه توسط گوگل معرفی شد.

تجارت ساعت هوشمند شرکت TAG Heuer به‌‌طور تعجب برانگیزی موفق است و این شرکت اخیرا اعلام کرده میزان فروش ساعت‌های هوشمند Connected در سال گذشته، دو برابر پیش‌بینی‌ها بوده است. ما به‌تازگی شاهد یک افزایش در معرفی ساعت‌های هوشمند هستیم و بسیاری از سازندگان ساعت‌های سنتی و لوکس در حال ورود به این بازار هستند. شاید افزایش تولیدکنندگان ساعت هوشمند به‌معنای انقلاب در این صنعت نباشد ولی قطعا شاهد یک سیر تکاملی نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تیزر TAG Heuer برای معرفی یک ساعت هوشمند در 14 مارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..